Sandra Baudin Persson, utbildningsansvarig. Kommer från Umeå, flyttade därifrån när jag var 11. Pluggar till grundlärare, år tre av fyra.

Varför du valde att plugga det du gör?
Jag tyckte att det verkade kul, och jag hade rätt! Det kändes rätt redan från första praktiken. Jag funderar dock på att plugga lite till när jag är klar så att jag kan arbeta i mellanstadiet också.

Det bästa med Högskolan i Gävle?
Människorna jag har lärt känna genom högskolan! Tack vare dem har jag utvecklats något enormt, jag är inte alls samma människa nu som jag var när jag började plugga.

Vilken alkoholhaltig dryck är din favorit?
Öl som inte smakar för mycket, haha. Beska ölsorter är inget för mig.

Vilket är det bästa märket på din ove?
Jag har sytt fast mina gamla n0lleband på oven. Det är väl egentligen inte ett märke, men finast på oven är det iaf.

Om du var en möbel, vilken möbel skulle du då vara?
Jag skulle vara en garderob och tvinga folk att demonstrera dumma ordskämt om att "komma ut ur garderoben"!

Vilket djur skulle du vilja vara och varför?
En uggla. Jag skulle vilja kunna flyga, och ugglor är ascoola och dessutom söta.

Soundtrack of your life?
Nirvana - Come as you are

Om du skulle lägga ut en bekännelse på Gävlestudentens bekännelser, vad skulle den då handla om?
Som anständig (läs: tråkig) gift kvinna har jag inget att bekänna, haha..

Kommentera

Publiceras ej