Mitt namn är Julia Sundqvist och  jag sitter som ledamot i styrelsen. Jag säger till folk att jag kommer från Skellefteå för det var där jag gick gymnasium, om jag skulle säga vart jag egentligen var ifrån så skulle ändå ingen veta vart det är :p Jag har läst 4 terminer på förskollärarprogrammet.

Varför du valde att plugga det du gör?
Jag valde det för att jag tycker om att arbeta med barn och vill vara med och hjälpa/se dem utvecklas.

Det bästa med Högskolan i Gävle?
Alla underbara människor som jag har lärt känna.

Vilken alkoholhaltig dryck är din favorit? 
Eftersom det snart är sommar så tänker jag säga att sangria är min favorit men annars dricker jag det mesta.

Bästa märket på oven?
Mitt märke med Ernst där det står ”här sitter jag och känner in ovven”.

Om du var en möbel, vilken möbel skulle du då vara?
Ett bord, en samlingsplats som man kan sitta och prata vid, äta eller spela spel på.

Vilket djur skulle du vilja vara och varför?
En hund (men inte en liten hund) för att få bli uppassad och omhändertagen. Men sen även finnas där för min ägare om den skulle behöva något.

Soundtrack of your life?
Kansas – Carry on wayward son

Om du skulle lägga ut en bekännelse på Gävlestudentens bekännelser, vad skulle den då handla om?
Oj, kanske om varför det står kryckor i min hall, eller nått annat skoj som har hänt på någon studentresa.

Kommentera

Publiceras ej